طراحي لوگو طراحي لوگو .

طراحي لوگو

چطور بهترين شركت طراحي لوگو را انتخاب كنيم؟

آيا مي دانيد چگونه يك آژانس طراحي گرافيك را براي همكاري انتخاب كنيد؟ مي تواند

يك كار دشوار باشد.

گزينه‌هاي زيادي وجود دارد كه مي‌توانيد سال آينده را صرف جستجوي وب‌سايت‌ها و

نمونه كارهاي مختلف كنيد و سعي كنيد تصميم خود را تغيير دهيد.

آژانس‌هايي در آستان شما و آژانس‌هايي در يك ميليون مايل دورتر هستند.

چه به دنبال برندينگ، طراحي وب يا آژانس بازاريابي محتوا باشيد، همه آنها قول مي 
دهند كه مي توانند كار را براي شما انجام دهند.
يا به زير نگاهي بيندازيد و ببينيد آيا ما مي توانيم به شما در انتخاب 
بهترين شركت طراحي لوگو براي پروژه خود كمك كنيم.
 
1. پروژه خود را ترسيم كنيد
اولين كاري كه بايد در مورد هر نوع پروژه طراحي انجام دهيد، يادداشت يك طرح كلي است.
 
اين پروژه دقيقاً شامل چه چيزي است؟
شايد شما يك شركت تازه تاسيس هستيد و نمي دانيد كه از كجا شروع كنيد،
 وقتي نوبت به طراحي كسب و كار مي رسد.
مي دانيد كه بايد يك لوگو طراحي كنيد. با اين حال، اين احتمال وجود دارد كه
 شركت تازه تاسيس شما به چيزي بيش از يك لوگو نياز داشته باشد. اگر تفاوت 
بين طراحي لوگو و برندسازي را درك نمي كنيد، اين پست را بررسي كنيد تا درك
 بهتري از برندسازي داشته باشيد.
برايديدن نمونه لوگو هاي آرمكده اينجا كليك كنيد.
ممكن است 5 سال پيش لوگو و هويت برند طراحي شده باشد.
با اين حال، از آن زمان، تجارت رونق گرفته است و شما هرگز زماني براي مرتب 
كردن كارت‌هاي ويزيت يا سربرگ‌ها نداشته‌ايد و تصميم گرفته‌ايد اكنون زمان آن
 فرا رسيده است.
 
داشتن حداقل ايده اي از آنچه پروژه مستلزم آن است به شما و آژانس انتخابي
 شما كمك مي كند.
 
 
اهداف پروژه چيست؟
ممكن است برخي افراد بگويند، هدف طرح كلي اين است كه "استارت آپ من 
خوب به نظر برسد."
 
با اين حال، اين نقص است.
 
هدف "خوب به نظر رسيدن" ذهني است و بنابراين قابل اندازه گيري نيست. 
براي مثال، اگر در حال تغيير نام تجاري شركت فعلي خود هستيد، ممكن است اهدافي مانند:
 
ما مي خواهيم براي افزايش فروش ماهانه 10٪ تغيير نام تجاري ايجاد كنيم.
ما مي‌خواهيم با استفاده از تبليغات برندهاي جديد، شناخت را در [صنعت خاص]
 افزايش دهيم. افزايش شناخت از طريق افزايش فالوورهاي رسانه هاي اجتماعي
 ما اندازه گيري مي شود.
وب سايت ظاهر جديد ما سود ماهانه را 1000 پوند افزايش مي دهد
هنگام تعيين اهداف براي پروژه خود، به ياد داشته باشيد كه آنها بايد اهداف
 S.M.A.R.T باشند، به اين معني كه آنها پايدار، قابل اندازه گيري، قابل دستيابي، 
مرتبط و محدود به زمان هستند.
 
به عنوان مثال، "ما 1000 دنبال كننده جديد توييتر خواهيم داشت تا رقابت خود را
 براي برنده شدن يك ماشين جديد تا ماه جولاي تبليغ كنيم. اين به افزايش آگاهي
 از برند در گاراژ خودروي ما كمك مي كند."
 
داشتن 3 يا 4 هدف براي پروژه، به آژانس طراحي شما كمك مي كند تا مشكلاتي 
را كه با آن روبرو هستيد و چگونه مي تواند به شما در دستيابي به آنها كمك كند، درك كند.
 
آيا بودجه اي در نظر داريد؟
در اين مرحله اوليه پروژه، ممكن است از هزينه هاي مربوط به پروژه خود بي اطلاع باشيد.
خوشبختانه، مقالات زيادي به صورت آنلاين وجود دارد كه مي تواند به شما كمك 
كند تا ارقام و ايده هاي اوليه را ارائه دهيد. ما پستي در مورد هزينه طراحي لوگو 
نوشته‌ايم كه اميدواريم رقمي از بودجه شما در پارك توپ به شما بدهد.
 
مهم است كه بودجه معقولي براي پروژه خود در نظر داشته باشيد، زيرا در مراحل 
بعدي، اين امر به روشن شدن اينكه كدام آژانس هاي طراحي گرافيك انجام مي 
دهند و با نيازهاي شما مطابقت ندارند، كمك مي كند.
 
داشتن يك بودجه منعطف نيز ايده خوبي است زيرا آژانس ها به طور معمول مي
 توانند راه حل هاي مختلفي را ارائه دهند و بودجه شما به آنها اجازه مي دهد راه
 حل مناسب را به شما ارائه دهند. همچنين باعث مي‌شود نگران نباشيد كه محصول
 نهايي بيش از بودجه‌اي به بازار بيايد.
 
مهلت اجراي پروژه چقدر است؟
آيا مهلت خاصي داريد كه بايد رعايت كنيد؟ اگر اكنون اين مطلب را مي خوانيد و
 مي خواهيد فردا برندسازي مجدد به پايان برسد، بهتر است براي بودجه اي كه
 در بالا به آن پرداختيم، آماده باشيد تا كمي انعطاف پذير باشد.
 
واقع بين بودن با زمان خود و آژانس هاي طراحي به پيشرفت پروژه كمك مي كند
 و احترام و درك شما را نشان مي دهد.
 
اگر به دنبال راه اندازي برند جديد جامپرهاي كريسمس هستيد، تا دسامبر منتظر نمانيد.
 
حتي تا زمستان صبر نكنيد.
 
حركت دادن توپ روي پروژه را در مراحل آخر بهار/اوايل تابستان شروع كنيد. اغلب 
اوقات يك ضرب‌الاجل محكم مي‌تواند تأثيراتي بر بودجه داشته باشد. اگر كمي آزادي
 عمل بيشتر وجود داشته باشد، ممكن است بودجه به سمت شما تغيير كند.
 
سخت فكر كنيد و با آژانس طراحي انتخابي خود كار كنيد، نه در مقابل آنها.
 
همه اينها را كنار هم بگذاريد، و يك خلاصه طراحي عالي داريد كه مي توانيد آن را
 به آژانس ها ارسال كنيد. آنها از آن قدرداني خواهند كرد، و اين به سرعت بخشيدن
 به كارها كمك مي كند!
2. نمونه كارهايي را بيابيد كه بازتاب كسب و كار شما باشد
تصميم گيري در مورد سبكي از طراحي كه نشان دهنده كسب و كار شما باشد، 
مي تواند كار دشواري باشد.
 
قبل از رفتن به يك آژانس طراحي، ايده خوبي است كه نوعي نقطه شروع را 
تشكيل دهيد. با اين حال، مهم است كه به ياد داشته باشيد كه بهترين طراحي 
براي كار ممكن است به سليقه شخصي شما نباشد.
 
در حالي كه بايد با كار توليد شده راحت باشيد، به اهداف نهايي كه در مرحله اول 
تعيين كرده ايد فكر كنيد. شما بايد سعي كنيد احساسات شخصي خود را كنار
 بگذاريد و اين واقعيت را بپذيريد كه هم خودتان و هم آژانستان به دنبال بهترين 
چيز براي تجارت هستند.
 
با اين حال، تركيب افكار و ايده‌ها در مورد سبك‌هايي كه دوست داريد و نمي‌پسنديد،
 مي‌تواند يك كاتاليزور عالي باشد كه باعث مي‌شود آب خلاقيت به جريان بيفتد.
 تعدادي منبع عالي در سراسر اينترنت وجود دارد كه معدن طلا براي طراحي و 
ايده هاي عالي هستند.
 
نگاهي به:
 
Dribbble – يك منبع عالي كه توسط طراحان پر شده است و «عكس‌هايي» 
را ارسال مي‌كند (قطعه‌هاي كوچكي از كار آنها.)
Pinterest – جديدترين غول رسانه هاي اجتماعي، پر از تابلوهاي گردآوري شده 
توسط طراحان و علاقه مندان به طراحي.
Creattica - يك گالري الهام بخش كه بهترين طراحي، طراحي وب و طراحي چاپ
 را در اطراف به اشتراك مي گذارد.
تحت در نظر گرفتن - مجموعه اي از وب سايت هاي داراي، برندسازي، طراحي
 منو و طراحي چاپ.
فراموش نكنيد كه خارج از جعبه (يا ماشين در اين مورد) فكر كنيد.
 
اگر هنگام سفر چيزي الهام‌بخش مي‌بينيد، عكس بگيريد. چيزها را جمع كنيد، آنها
 را برش دهيد، يك تابلوي خلق و خو بسازيد.
 
مي توانيد به راحتي در مراحل بعدي يك تابلوي خلق و خوي فيزيكي را اسكن
 يا عكس بگيريد و آن را با آژانس انتخابي خود به اشتراك بگذاريد. اگر يك آژانس 
محلي را انتخاب مي كنيد، حتي مي توانيد آن را در هنگام ملاقات با خود ببريد.
 
آيا شركت يا برندي وجود دارد كه شما آن را تحسين كنيد؟ 
نگاهي به شركت‌هايي كه تحسين مي‌كنيد ايده خوبي است و مي‌تواند به ايجاد
 تصوير ذهني از آنچه برند شما در مورد آن است كمك كند.
 
براي مثال، اگر در صنعت رستوران‌داري فعاليت مي‌كنيد، تنوع زيادي در رقبا، 
شركت‌ها و برندها وجود دارد. آيا سعي مي كنيد خود را به عنوان يك رستوران/زنجيره اي
 فست فود معرفي كنيد، يا غذاخوري شما يك تجربه ناهار خوري خوب است؟
 
اين نوع چيزها واقعاً براي يك آژانس خلاق مفيد است و واقعاً به آنها ايده مي دهد
 كه چگونه به پروژه شما نزديك شوند.
 
به احتمال زياد، اگر مرغ سوخاري مي‌فروشيد، نمي‌خواهيد طراحي لوازم التحرير
 تجاري لوكس را بخواهيد. و از طرف ديگر، اگر به دنبال بهترين و باكيفيت ترين مواد 
ايتاليايي هستيد كه به صورت كامل سرو مي شود، ديگر تمايلي به چاپ 5000 برگه 
براق A5 نداريد.
3. جستجو براي آژانس
اكنون كه يك برنامه اوليه و مقداري الهام داريد، زمان آن رسيده است كه 
جستجوي آژانس طراحي گرافيك عالي را آغاز كنيد.
 
شروع در جستجوي شما مي تواند دلهره آور باشد و دانستن اينكه از كجا شروع كنيد
 دشوار است.
 
به عنوان مثال، به سادگي تايپ كردن "آژانس طراحي" در گوگل، مجموعه وسيعي
 از نتايج نسبتاً بي فايده را به همراه خواهد داشت.
 
در عوض، بياييد نگاهي به آنچه مي توانيد براي كمك به خود در جستجوي خود انجام 
دهيد بياندازيم.
 
جستجوي گوگل
همانطور كه در بالا ذكر كردم، استفاده از يك اصطلاح مبهم مانند "آژانس طراحي"
 نتايج كمتري را ايجاد مي كند.
 
برخي از نتايج مرتبط خواهند بود، و اين عالي است، اما بيشتر نتايج شركت‌هايي 
را نشان مي‌دهند كه براي ديزني، هوگو باس، پروكتور و گمبل كار مي‌كنند و به
 بودجه‌هاي 9999999999999 پوندي نياز دارند.
 
بنابراين، اگر آنقدر هزينه براي خرج كردن نداشته باشيد، فكر مي‌كنم بي‌خطر
 است كه آن‌ها را از فهرست حذف كنيد.
 
يادگيري استفاده موثرتر از گوگل به نتايج جستجوي شما كمك مي كند.
 
اگر مي‌خواهيد قهوه بخوريد و با آژانس طراحي خود دست بدهيد، ممكن است
 بخواهيد يك مكان را نيز به جستجوي خود اضافه كنيد.
 
اگر بتوانيد از طريق اسكايپ، تلفن يا ايميل با طراحان خود برخورد كنيد، تمام دنيا
 به روي شما باز مي شود.
 
همه چيز در مورد چيزي است كه در اين مرحله از پروژه مي خواهيد.
 
اگر بودجه شما كمي كمتر از آن چيزي است كه فكر مي كنيد ممكن است لازم
 باشد، سعي كنيد در شهرهاي اصلي جستجو كنيد. اغلب آژانس‌هاي طراحي 
در شهرها و روستاها هزينه‌هاي سربار كوچك‌تري نسبت به شركت‌هاي شهر 
دارند كه گاهي اوقات در هزينه منعكس مي‌شود.
 
دريبل را بررسي كنيد
ممكن است پيش از اين، زماني كه در حال جمع آوري الهام براي پروژه خود 
بوديد، به اطراف Dribbble نگاه كرده باشيد.
 
اكنون اغلب زمان خوبي براي بازگشت به Dribbble و يافتن اطلاعات بيشتر در مورد
 افرادي است كه برخي از كارهاي شما را نشانك كرده اند.
 
اغلب، Dribbble توسط فريلنسرها استفاده مي شود، اما همچنين توسط طراحان 
گرافيكي كه در آژانس هايي كار مي كنند، استفاده مي شود، كه در Dribbble به
 عنوان "Teams" شناخته مي شود.

مي‌توانيد با كليك كردن روي نمايه يك طراح، اطلاعات بيشتري كسب كنيد. آنها 
اغلب پيوندهايي به آژانسي كه براي آن كار مي كنند در صفحه خود دارند. استفاده
 از دكمه "استخدام ما" در Dribbble باعث مي شود كه ارتباط با افراد را بسيار آسان كنيد.
 
مي‌توانيد كار آن آژانس‌ها را كاوش كنيد و هر كدام را كه علاقه مند به كار با آن‌ها
 هستيد، نشانه‌گذاري كنيد.
 
از «دايره دروني» و آشنايان خود بپرسيد
گاهي اوقات، بهترين راه براي يافتن طراحان عالي براي كار روي پروژه شما اين است 
كه از دوستان و خانواده بپرسيد كه آيا توصيه هايي دارند يا خير.
 
يك وضعيت در فيس بوك ارسال كنيد و از كسي بپرسيد كه آيا پيشنهادي دارد.
 كمك به دوستان و دوستان دوستان هميشه خوب است (البته به شرطي كه 
با اين شرايط مطابقت داشته باشند.)
 
در صورت عدم موفقيت، به هويت برند و وب سايت آشنايان تجاري نگاه كنيد،
 و اگر آنها را تحسين مي كنيد، تماس بگيريد و بپرسيد كه چه كسي مسئول
 كار طراحي است.
 
به عنوان آخرين راه حل، توييتر را امتحان كنيد، اما آماده باشيد كه مملو از ذكرها،
 پيام ها، ايميل ها و تماس هاي تلفني از سوي طراحان و آژانس هايي باشيد كه
 اميدوارند درباره پروژه شما با شما صحبت كنند. گاهي اوقات اين ممكن است 
جواب دهد، اما من شخصا ترجيح مي دهم خودم به دنبال افراد مناسب بگردم تا
 اينكه اجازه دهم آنها به سراغ من بيايند.
منبع: https://www.canny-creative.com/how-to-choose-a-graphic-design-agency/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۱:۴۷ توسط:آرمين موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :