طراحي لوگو طراحي لوگو .

طراحي لوگو

تركيب رنگ لوگو (قسمت دوم)

در مقاله قبل تعدادي از تركيب رنگ هاي معروفي كه در طراحي لوگو استفاده مي شوند را با هم مرور كرديم. در اين مقاله نيز به بررسي ساير تركيب رنگ هاي انواع لوگو مي پردازيم.

 

سبز، صورتي و زرد

براي يك لوگوي سرگرم كننده، سبز، صورتي و زرد با هم عالي هستند. با انتخاب سايه هاي

جالب، مانند سايه سبز نعنايي يا صورتي مرجاني، تركيب رنگ را براي خود بسازيد.

يك رنگين كمان
به طور معمول، لوگوها يك رنگ و چند لهجه دارند. خوب، همه لوگوها معمولي نيستند. 
فاكتور سرگرمي خود را با رنگين كماني از رنگ بالا ببريد. فقط مطمئن شويد كه از سايه 
ها و مقادير مناسب هر رنگ استفاده مي كنيد تا لوگوي شما زياد نباشد.
آرمكده يك سايت طراحي لوگو است و آماده است تا سفارشات طراحي انواع لوگو را 
با بهترين كيفيت براي مشتريان خود انجام دهد.
 
قرمز و سبز
با تركيبي از انرژي پرقدرت و آرامش طبيعي، قرمز و سبز از يكديگر تعريف مي كنند تا 
فضايي مفرح و بي دغدغه ايجاد كنند.
 
صورتي و فيروزه اي
صورتي و فيروزه اي تركيب رنگ لوگوي سرگرم كننده نهايي را ايجاد مي كند. اگر به 
دنبال جسور، روشن و سرگرم كننده هستيد، اين جفت را انتخاب كنيد.
آبي، سبز و زرد
زرد نهايت رنگ سرگرم كننده است و اين تركيب روشن آن را در جلو و مركز نگه مي
 دارد. لهجه‌هاي آبي و سبز آن را براي يك طرح رنگي جالب، طبيعي و قابل اعتماد
 متعادل مي‌كنند.
 
تصوير آبرنگي از دو سگ و يك گربه كه پشت سر هم نشسته‌اند و هر كدام با يك 
دايره آبرنگ برجسته شده‌اند.
تركيب رنگ جدي لوگو
اگر در زمينه امور مالي، حقوقي، پزشكي هستيد - هر چيزي كه جدي بودن يك
 نقطه فروش باشد - طرح رنگ ايده آل شما رنگي است كه از رنگ هاي خنثي و 
عميق استفاده مي كند كه نشان مي دهد بينندگان چقدر بايد برند شما را جدي بگيرند.
 
سياه و سفيد با لهجه
و در صورت شك، مشكي هميشه به طور جدي مد است. لهجه هاي تيره را براي 
پخش شدن رنگ اضافه كنيد. به جاي گيلاس به رنگ زرشكي و به جاي فيروزه اي 
سرمه اي فكر كنيد.
 
 
آبي و مشكي
طرح‌هاي رنگي جدي جسورانه هستند، اما بيشتر از رنگ‌هاي پررنگ با اعتماد به 
نفس برخوردارند. اين تركيب آبي و مشكي شخصيتي پويا و قابل اعتماد برند را تداعي مي كند.
 
قهوه اي، بژ و مشكي
رنگ هاي قهوه اي و بژ حس وينتيج مشخصي دارند كه به لوگوي شما اعتبار فوري 
مي بخشد. از سايه هاي مختلف براي افزودن عمق و جزئيات استفاده كنيد.
خاكستري، خرمايي و طلايي
اين تركيب از سه رنگ بي‌صدا، خدمات حرفه‌اي، سطح بالا و عالي را به ذهن متبادر
 مي‌كند. همراه با خطوط سخت اشكال، شما يك لوگو با لحن ظريفي جدي داريد.
 
تركيب رنگ مبتني بر مخاطب
گاهي اوقات، كار يك پالت رنگ اين است كه بگويد يك برند براي يك مخاطب خاص
 در نظر گرفته شده است. استفاده از رنگ هاي متناسب با آن جمعيت مي تواند
 برند را از رقباي خود متمايز كند.
 
رنگهاي اصلي
رنگ‌هاي روشن و اصلي مانند اين اغلب نشان مي‌دهند كه يك برند مخصوص بچه‌ها است.
 
صورتي و آبي
پاستيل هاي نرم معمولاً يك طرح رنگي مناسب براي محصولات كودك هستند.
 
دريايي، سفيد و زرد
رنگ دريايي به طور سنتي يك رنگ مردانه در نظر گرفته مي شود، بنابراين اگر نام
 تجاري شما عمدتا "براي مردان" است، رنگ آبي را در نظر بگيريد. رنگ آبي را با 
زرد و سفيد تركيب كنيد تا حسي اسپرت و پويا داشته باشيد.
 
رژگونه صورتي، خاكستري و زرد
اگر به دنبال تركيب رنگي زنانه تر هستيد، رنگ هاي ملايم و گرم را با رنگ هاي
 خنثي تركيب كنيد. صورتي رژگونه و زرد آفتابي به خوبي با خاكستري هماهنگ 
مي شوند تا ظاهري بازيگوش و در عين حال شيك داشته باشند.
 
روش هاي خلاقانه براي استفاده از تركيب رنگ لوگو
 
هنگامي كه يك پالت رنگ را انتخاب كرديد، انتخاب بعدي نحوه ايجاد يك لوگو با آن
 است. آيا يك رنگ تمركز اصلي لوگو خواهد بود در حالي كه بقيه به آن كنتراست 
در پس زمينه مي دهند؟ يا اينكه هر رنگ به طور مساوي نشان داده مي شود،
 شايد با دادن رنگ به هر حرف در نام برند خود يا كار كردن با آنها در الگويي كه همه
 آنها زمان بازي برابري داشته باشند.
 
گراديان ها
گراديان يك راه آسان براي نمايش يك پالت رنگ كامل است. گراديان ها صاف
 و آرام هستند. آنها به راحتي از يك رنگ به رنگ ديگر محو مي شوند و هنگام
 حركت در يك پالت سايه هاي زيبايي در بين آنها ايجاد مي كنند. لوگوي گراديانت
 شما مي‌تواند ظريف باشد، بين دو رنگ نسبتاً نزديك حركت مي‌كند يا مي‌تواند
 يك رنگين كمان باشد، از يك رنگ پررنگ به رنگ ديگر مي‌رود و در طول مسير با
 تعداد زيادي ديگر ملاقات مي‌كند.
 
هندسه
هنگامي كه از يك الگوي هندسي در لوگوي خود استفاده مي كنيد، اين فرصت 
را خواهيد داشت كه با انتخاب اشكال متناسب، بر شخصيت برند خود بيشتر
 تأكيد كنيد. ما روانشناسي شكل را با جزئيات بيشتري در راهنماي هويت برند
 خود پوشش مي دهيم، اما نسخه سريع آن در اينجا آمده است: شكل هاي گرد
 مانند دايره ها و بيضي ها گرم تر، دوستانه تر و بخشنده تر هستند در حالي كه
 خطوط مستقيم و زواياي تيز قوي، كارآمد و جدي هستند.
 
 
راه ديگر براي استفاده از پالت رنگي استفاده از آن براي رنگ آميزي در لوگوي 
خود است. وانمود كنيد كه بچه اي با يك كتاب رنگ آميزي و پالت شما مجموعه 
مداد رنگي شماست. شما فقط چند مداد رنگي براي كار داريد، بنابراين بايد از آنها 
خلاقانه استفاده كنيد تا لوگوي خود را زنده كنيد.
 
حالا نقشه كشي كن!
انتخاب تركيب رنگ آرم كار است، اما كار سرگرم كننده اي است. با رنگ‌ها و
 تركيب‌ها بازي كنيد تا پالت ايده‌آل را پيدا كنيد و از جستجوي الهام از برندهاي ديگر
 در صنعت خود يا درخواست بازخورد نترسيد. يكي از راه‌هاي موثر براي فهميدن
 اينكه كدام رنگ‌ها بايد در پالت شما باشند، استفاده از مولد رنگ آرم ما براي تطبيق
 هويت برند شما با طرح رنگ لوگو است.
 
براي انتخاب تركيبي عالي از رنگ ها براي نشان دادن برند خود كمك مي خواهيد؟
 جامعه طراحان ما شما را گرفته اند! با يك طراح كار كنيد، و آنها ايده هاي تازه اي 
را براي تركيب رنگ هاي لوگو به ميز مي آورند تا بتوانيد از بين آن ها طيف وسيعي
 را انتخاب كنيد.
 
آيا مي خواهيد در مورد طراحي لوگو بيشتر بدانيد؟ مقاله ما را در مورد نحوه طراحي 
لوگو بررسي كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۵:۵۹ توسط:آرمين موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :